17 nov. 2009

tomt

Det är helt tomt i min säng, bara jag som ligger här. Ingen biff som ligger och håller om mig när vi ska sova. Hans doft är indränkt i kudden, så lite trygghet känner jag iallafall.
Jag känner på mig att det kommer hålla, att det kommer gå bra. Jag har så mycket att se fram mot med honom.
Jag är inte säker på vad mina vänner ser om honom, men han får mig att må bra, han får mig att hålla ordning i livet. Jag försöker få honom att hålla ordning i sitt liv också. Han är så jävla grym på alla sätt och vis.
Visst, han är jättetuff och skitcool bland sina vänner. Men när han väl ligger bredvid mig och det är bara vi, tittandes på film eller på väg att sova. Det är djupa samtal hela natten, det är mys hela tiden. Jag blir glad av hans leende och han får mig att skratta.
Visst har vi bråkat dom senaste dagarna och jag ber honom lämna mig ifred ett tag så jag kan lugna ner mig, det kan gå fem minuter innan jag sitter runt hans hals igen och pussar på hans hals.

Nu måste jag fan sova. Så, godnatt.
baibai~

1 kommentar:

ML sa...

Naw va gulligt Liz :) Hoppas de håller länge :)<3