10 nov. 2009

städat och ännu en gång möblerat om

Vi fick ett ryck, jag, Kim och Yumi, och började tok städa efter att vi hade varit på donken och köpt latte och kaffe. Så vi har städat sen typ, elva tiden till nu. Jag och Kim ställde oss och duschade, vi förtjärnade det.
Det är mycket större och mysigare nu! Fast jag måste antigen få eller köpa ett litet tv-bord, för jag har hyllan mellan sängarna nu, för att "skärma" av typ.
ÅÅÅÅH! JAG FICK TYP HETS PÅ JOHAN IDAG!! Jag somnade i Ulliz och Emelies soffa, jag sover så skönt i soffan och det är bara så jääävla skönt. Jag ligger på mage och det är så underbart, så kommer det lilla fittnyllet och sätter sig på mig! Jag märker inget först, sen sitter han och gullar med mig. "Liziii, vakna *massera*" jag grymtar för mig själv. När jag väl vaknade så var min Yumi där för räddning och slog bort Johan.

Jag måste dygna inatt, utan msn :( JÄVLA KUKSKOLA!! Jag ska bajsa i deras ansikten!
Nu ska jag vara social med min vänner ;>
JA, ERA SMÅ KUKAR, JAG HAR VÄNNER!

Inga kommentarer: