16 nov. 2009

små önskningar

Jag hatar barn, men ändå vill jag ha mig en egen unge. En liten söt äcklig unge, som jag har burit i ca. 9 månader, i mig, i min livmoder. Jag vet inte vart min längtan har kommit fram. Kanske var när jag fick redo på att Denzoh var gravid. Hon är lika gammal som mig, ska bli mamma i maj. Jag vet att jag ljög om att jag var gravid på emochan, men det var ju mest för att reta upp dom småfittorna på den äckelsidan!
Det jag är mest rädd för är att jag ska vara en dålig mamma. Jag vet att många kommer säga "ah, inte hälsosamt att röka och dricka när man är gravid, så du kommer bli en dålig mamma!", men tror ni, som säger det, att jag verkligen skulle göra något sånt mot mitt barn.
Jag vill inte ha barn, jag vill inte. Iallafall inte nu, och sen vill jag ha varit tillsammans med pappan mer än ett år innan jag ska ens fundera på att ha barn med honom. Helst bo ihop, ha ett varsitt jobb så vi verkligen kan försörja ungen.
Så än på ett tag ska jag fan inte bli gravid iallafall. Om ni undrar vad det är som fick mig att bara skriva dethär inlägget så lägger jag upp bild om det.
Denzoh skrev om sin snorunge i magen på bilddagboken och jag fick längtan då. Även om jag egentligen inte vill.
Nu ska jag vänta på att plutt Emil ska komma och kedjeröka med honom. HIHI!
bai~

Inga kommentarer: