11 nov. 2009

utnyttjad, eller vadå?!

AAH! Nu kom det igen. "kan du köpa cigg?" MEN ÅÅÅÅÅÅÅH!! Jag är 18, varit det i 2 månader och jag vet inte hur många ciggpaket jag har köpt åt folk hit och dit!
Visst att jag köper åt typ, Kim, Lisa, Sanna, Danny, Emelie och Linda, men dom är mina närmsta vänner och jag ställer upp för dom. Men det finns dom som _BARA_ kommer fram till mig på skolan, stan och ringer som säger "hej liz, du är ju 18.." jag svarar "ja, det är jag" och dom säger "men ååh, då kan ju du köpa cigg åt mig" och då säger jag "jaha...", så det är den kärleken jag får av folk, LANGARE! Det är den relationen jag har till dom flesta. Det är fan inte kul :c
T ex, en kille på skolan, han pratar ENDAST med mig för att jag ska springa på ATG och köpa cigg åt honom.
Såhär går våran enda konversation till:
Han: Hej Liz.
Jag: Hej.
Han: Har du..
Jag: Ja.
Han: Åh, kan du..
Jag: Visst.
Han: Här har du..
Jag: Tack *tar pengarna och går*


Nu är jag så jävla röksugen, så nu går jag och Lisa ut och röker!

Inga kommentarer: