19 nov. 2009

från en helt vanlig förkylning till astma?

Jag missade tåget till pappa så jag ska åka klockan två istället. Jag ska in på vårdcentralen där och kolla upp mina lungor. För igår på nationellaprovet slutade jag att andas för det gjorde ont att andas, så jag ville verkligen inte andas! Tänk er att det är någon som sätter knivar inuti lungorna varje gång ni tar er ett andetag, plus att jag hostar på det med ännu skönare (Y)
Förhoppningsvis har jag inte astma, men jag lär ju ha det. Det kommer bli jävligt kul när Johan har glömt sina bricanyl hemma och ska låna min varje gång han behöver det. För jag har levt på Emelies bricanyl hela kvällen igår.

Jag ser fan inga fördelar att ha astma, kommer att bli utmattad på ingenting, måste suga i mig den där jävla bricanylen flera gånger om dagen och jag kommer förmodligen tappa bort bricanylen jämt också.
Nä, jag ska lägga mig och kolla på film.
Jag kommer fan inte få träffa Johan förrän imorgon! ÅÅÅÅH! Om jag inte åker hem inatt då, som om jag skulle få det för pappa :c Men ah, film nu.
baibai~

1 kommentar:

eva sa...

jag säger bara en sak. sluta röka unge! D:::::