28 okt. 2009

let's watch it burn

Jag vill bränna Sundsvall till grunden!
Småbarnen i här i denna stad verkar inte ha något intressant liv, så då pratar dom om mig. Fedt nice lixx!
Skaffa ett liv, kids.

Anyhoo, ut på lunch nu med lilla Sasha man och Sannapanna vattenkanna! HIHI!

Senare ikväll blire att krypa hem, men jag vet inte om jag orkar. Jag vill bara ligga hemma för mig själv och titta på film. Inte alls pepp på något typ /sadface


Sista BUP mötet imorgon, lär ju bli längre än vad dom brukar vara, just för att vi ska prata om allt som vi har gått igenom sen jag fick den här psykologen.

Jag vill fira det igenom att lägga upp en bild på min älskade man, min Matt, min Da Kurlzz <3
Imorgon blire mys med Niizu, och kanske ska träffa D också. WIHO! Saknat den bitchen som fan.
Nä. nu ska jag ut och äta. hihi! Skriver mer sen!

Inga kommentarer: