22 okt. 2009

sitter och tänker

tillbaka till tiden för ungefär två och ett halvt till tre år tillbaka. mina gamla vänner som jag hade då, jag ser hur jag var då och hur jag är nu.
jag är tillbaka till samma pojke som jag hade då, jag har samma längd på håret bara annan färg. jag är mer tjejig än vad jag var då, mer utseendefixerad också.
jag har förändrats så mycket, jag har andra vänner som jag blir glad och mår bra av. jag mår bra av livet nu, något som jag verkligen inte gjorde då.

haha! och klassen jag har nu, jag blir så glad av alla eleverna! just nu så startade an2on någon remix av bä bä vita lamm. så barnsligt men ändå kul. jag blir så glad! jag vill skutta omkring hela tiden och bara skratta just för att jag blir så glad av alla.
bordet som jag sitter i, dom perfekta vännerna, dom som stöttar dag ut och dag in.
Pokémon, måste fånga fler, helt okeeej!
JAG BLIR SÅ JÄVLA GLAD! JAG VILL BARA PUSSA ALLA OCH BARA KRAMAS, SKRATTA OCH DANSA!
min lycka sprids i kroppen. jag har aldrig mått såhär bra. livet är underbart!

Inga kommentarer: