23 okt. 2009

kontaktannons

God dag, mitt namn är Greta-Gösta Olander. Jag är en vacker dam på 54 år, jag har levt mitt liv bra hittills. Nu söker jag små söta pojkar i 15årsåldern som vill vara fader åt mina barn. För just nu har jag inga barn. Jag har levt mitt liv som 15åring sen jag var 10 år. 30årskrisen kom när jag var 5år, så då tänkte jag "nu jeavlar ska jag leva livet" och här sitter jag, med en uttöjd puppa och navel, tatueringar som hänger, piercingar som inte är så fina längre och tuttar ner till knäna. Jag tycker om att träffa folk, det är lite av hobby för mig. Dagligen skriver jag ner vilka jag har träffat, ålder, boende, mamma och pappa, skostorlek och vad deras nalle heter.
Jag är uppvuxen i Sheerwoods skogen, ROBIN HOOOD är min fader och Lille-John är min brot-heeeer och min moder är kvinnan, mannen, myten och legenden... Nalle puh.
Du som läser detta må tro att jag inte är så klyftig. Men, jag säger som sheriffen... "MITT GUULD!"
Svara hemskt gärna på detta, för jag behöver verkligen ha minst 75 barn nu!


DETTA HÄNDER OM MAN LÅTER MIG LIGGA HEMMA ENSAM :c
med sanna också då.

Inga kommentarer: