22 okt. 2009

underbara vänner

lilla söta lisa kull har städat mitt rum i typ, en timme :) helt cleant nu. tack baby liksom!
nu sitter vi alla med en varsin dator och basse ska hem.
var på varitén idag, som esterna hade satt ihop. mhm, babe som dansade iallafall! RAWR SOM FAN!
pratade med christian en snabbis efter det. längtar som fan efter att få beställa dom där JÄVLA biljetterna ner till honom och att få vara ifrån sundsvall en halv vecka. sen nästan hela jullovet, nyår och till sista jullovsdagen.

fan va jag älskar mina låna naglar! ska snart fixa på sanna med :) nästa vecka köper jag mer naglar för att fixa min naglar mer.
imorgon ska jag börja leta efter grejer till min halloween kostym. party (at) nickes då liksom!

nu ska jag på toaletten och sen ska jag flytta den andra sängen så jag får en dubbelsäng! underbart förfan!
sova med sanna och lisa ikväll också, sen sovmorgon! FYFAN VA SKÖNT!

kanske skriver mer sen :) puss

Inga kommentarer: