23 okt. 2009

jag hälsar på under bordet

Jag ligger under mitt skrivbord där den andra sängen står.
Mischa leker med mina shades, Sanna bajsar och Kimi onanerar.
Denna kväll har jag penetrerat Mischas lilla näsa, hans tårkanal aktiverades. Men snyggt som få blev det!

Fett pepp på att sova, i r so teird! Nu ligger Mischa och smeker min arm *supriseface*
Dagen har varit bajs, orkar inte ens dra upp allt bajs.
Sov på skolan, ingen sömn inatt, grogg på morgonen, Lisa flätade mitt hår, jag sminkade mig, sminket försvann.... OMG! SUPRISEFACE IGEN! Mischa tog i mina ben och bajsade! ... sminkade om mig och sen hamnade jag på skolan och sov *tummen upp*

Nä, jag lägger upp en bild på en liten snygging vid namn Mischa Wallin!

I've missed him, like very much :c And noooooow he is here and bajsar on mig <3

1 kommentar:

sannis :) sa...

VI HADE MYS :D <3