21 okt. 2009

UNDEADLIZ förfan


ah, femtioelfe gången jag skaffar mig en blogg nu.
fan, nu ska jag ha kvar den här och vara mer aktiv.
men vad ska jag skriva om?lär ju bli mina dagar, vad som händer, vad jag gör på helgerna,
mina kläder, smink, hår, musik, åsikter osv.

just nu sitter jag på historian, fedt tråkigt!
skulle ha varit med nicke ikväll med sanna, men han hade för mycket att göra idag så det blev inget.

snart får jag pengar, då jävlar ska jag köpa mer avfärgning och kanske en blondering.
från emo till... vad jag nu är *tummen upp*

jag och christian har varit tillsammans i en vecka imorgon, igen.
tredje gången gillt baby ;)
tagit ut mina piercingar i ansiktet, förutom i tungan.
men snart ska jag göra en mouche och sen en liten secret piercing ;)

mhm.. jag ska nog börja plugga nu. yeay! ska skriva om franska revolutionen.
det är nog de jag vet mest om vad som har hänt, förutom andra världs kriget då.
Peace out, bitches!

Inga kommentarer: