28 okt. 2009

en dag med sasha!

Varit med andra brodern Wallin idag. Den äldre versionen av dom två, KIIIIM MAAA MAN aka SASHA MAAA MAN!
Han ringer och vill vara med mig när jag är nere på stan och letar något att ha ihelgen och självklart vill jag träffa min lilla skogsmulle ifrån Kramfors. Vi träffas vi Barista på IN och går ut för att röka.
Ah, glömde att säga att Sannapanna vattenkanna var med.
Anyhoo. Vi gick på hemköp, och Sasha bjöd på frukt, så söt som han är dårå! Vi gick hem till mig, dumpade lite grejer, städa lite för filmkvällen (som inte direkt blev av). Lilla Sasha man sa "Nu går vi och köper nudlar!" så vi skuttade ner till Hemköp ännu en gång för att köpa nudlar som lilla Sasha man skulle äta.
Efter detta sagolika besök på Hemköp så gick vi till Videoteket där vi hoppades (eller jag hoppades) att Sashas Hemmakvällskort skulle funka där men.. nä'h, det gjorde ju inte det då! Så vi tog våra söta rumpor och skuttade iväg till Hemmakväll, för att sen stå där i typ, en halvtimme för att välja filmer som blev The Mist, Hero Wanted och European Giggolo.
Sedan kom lilla Felicia, biff Sippe och brunett Sophia och vi väntade på Kimi skulle komma. När väl Kimi kom så tog det ett tag innan vi valde film och att hon skulle lämna datorn till oss så att vi kunde titta på filmen. Det var Hero Wanted först, så tråkig så vi sket i att titta klart på den.
Vid ty, elva drog Sippe och Felicia, senare drog Sophia med. Då var det bara jag, Sasha och Kimi kvar, i denna mörka korridor. Så jag tog mig lite nudlar och åt. Senare kom Sannapanna vattenkanna, och nu ligger vi här och ska se en till film. HIHI!

Justja, jag ska lägga ut en bild på min nya kjol!
Som kommer att användas hela veckan typ, just för att jag tycker om den så mycket.
Ashley, baby, you make me feel so alive.
I've got purpose once again.
Yeah, yeah.
Ashley, baby, you make me feel so alive.
I've got purpose once again.
Yeah, yeah.
Ashley, baby, you make me feel so alive.
I've got purpose once again.
Yeah, yeah.Yeah, yeah

Inga kommentarer: