27 okt. 2009

<3-beat

Flera dagar, nästan två veckor, har lilla Sannapanna vattenkanna bott hos mig.
Tack vare henne har jag träningsvärk i mitt lår, just för att hon fick mig att gå till Skönsmon i lördags.
Så nu sitter jag här, kan knappt gå. Men vad gör man inte för vänskapen :*
Imorgon kommer min älsklings Yumi hit! Saknar henne så himla mycket.
Och helgen, vart blir halloween festen :o Kanske ska till Khoger på fredag och dricka lite och till Kazm på onsdag och dricka med! Skitbra, för jag har BUP möte (mitt sista förövrigt) på Torsdag. Och sen måste smink inför lördagen införskaffas! FANGBANGERS, here i come!


Jag tänker tillbaka på förra årets mysiga Halloween med Markus. Vi hade ne liten gothic middag och myste framför massa skräckfilmer. Veggmat stod på bordet och våran vänskap, våran kärlek flödade.
Saknar honom så, dock är vi så himla olika nu, men jag önskar att han har det bra i livet nu. För vi båda hade det ganska jobbigt för ett år sen.
Fear Cult - If you're watching.mp3
Våran låt, våran musik. Ta mig tillbaka?


Inom en snar framtid kommer två människor som jag har varit vän med flytta in i korridoren. Har lite små panik över det, men det kommer nog gå bra, eller vad tror ni?
Borde fan sova. Ska ju fan på banken imorgon. EHEH!
Nu ska väl Sanna lägga sig och läsa min blogg *tummen upp*
Min röv väcker och jag är ännu en gång röksugen!11!1!1one!!
Det firas med en bild på en cigg!
Justja, tack för påminnelsen åt mig själv. Jag måste fixa mina naglar. Drog av alla utanför Emil på söndag morgonen.
Jaja, godnatt bitches.

Inga kommentarer: