22 okt. 2009

22okt09

jävlar i min baklåda säger jag bara :o
igår var jag med sonny efter skolan, tittade på tv, pratade och kollade på mina favorit scener ifrån true blood :') sen bjöd han mig på subway innan han åkte hem, gullipull!
när jag kom hem så hade lillebror (en av killarna som bor i korridoren) fest, på en onsdag, jag tänkte "jaha" och gick in på mitt rum och satte mig vid datorn och tittade på tv
vid typ, tio tiden kom sanna och hon sa att det var fest längre ner i korridoren.
jag ville krama johan så jag började leta efter honom och han var i köket och resten av folket från festen typ.
jag och sanna gick in i johans rum för att jag ville dansa till "ass like that" och skulle lära sanna att dansa också.
när vi väl skulle börja och jag skakade rumpan, så skulle sanna göra likadant(gick inge bra då dock) då kommer det en kille och kollar på oss när vi dansar och ofc, så slutar vi att dansa.
sen hela kvällen så var vi med dom och jag drack mig gaaanska fullish dårå.
och nu är jag bakis, hungrig och sitter på skolan. lunchen, here i come!

Inga kommentarer: