12 sep. 2010

Alexander Skarsgård: Jag känner mig fulast på planeten

Han har fått utmärkelse att han är den sexigaste på jorden, så det borde ju öka självförtroendet lite!
Alltså, jag ska inte trasha en av min sexsymboler, men jag tycker det är lite småkul när kändisar kommer ut i pressen och säger att dom har dåligt självförtroende.

Men det här är Aftonbladet vi pratar om. Dom brukar hitta på saker att skriva om bara för att det inte finns något annat att skriva om. Men det skulle nog inte vara konstigt om Alexander har dåligt självförtroende, jag menar, finns ingen som är helt och hållet nöjd med sin kropp eller sig själv.

Däremot är det ju bra att man har dåligt självförtroende, för dom som har det är ganska dryga. T ex dom här stora bloggerskorna, dom är ganska dryga för att dom har sånt självförtroende.
Nu kom jag off topic, ovanligt.

BELÖNNINGSCIGG! Jag har gjort massa med bloggen idag :3

Inga kommentarer: