6 sep. 2010

Valentine's Day

Just tittat på Valentine's Day och blev fett avundsjuk! Jag vill också vara lycklig på det viset.
Jag kanske är så kräsen så jag inte kan få ha det så lyckligt. Jag menar, jag vill att allt ska vara som i film. Att jag ska hitta en kille som blir madly in love när han ser mig, eller en tjej. Och sen ska jag åka långt bort och han eller hon kommer springandes på perrongen och ropar efter mig och tar tag i mig och kysser mig och säger att han eller hon älskar mig.

Men nä, jag säger som min förra inneboende sa när vi såg någon romantiskt komedi "Sånt där händer inte på riktigt!!"
Skulle fan ha sett den här filmen med tre liter glass också. Filmen verkligen får mig, om inte fler, tjejer att bli helt knäckt. "Jag är singel och kommer dö så". Även fast att två personer i filmen är typ så och dom "förs" samman pga det.

Nu ska jag titta på lite youtube klipp. Försöka bli glad. Sen var jag ju tvungen att sätta mig och lyssna på massa jävla kärleksmusik också. Poopsis!

Inga kommentarer: