11 sep. 2010

Onykterhet

Jag började dricka några glas vin ikväll med min papi. Nu har det blivit liiiite mer då! Och just nu går en av mina absoluta favoritfilmer på TV4.
För oss som vill bli journalister, vi som vill skriva om rockkändisar. Gud vad jag älskar den filmen! Kommer ihåg första gången jag såg den.
Sov hos min mammas väninna över helgen och hennes dotter, som var min bästa vän då, hon visste vilken crush jag hade på Jason Lee (Earl i My name is Earl) och sa "Du borde se den här filmen! Jason Lee är med i den!" såg den och vart förälskad, men har alltid glömt bort vad den hette förrän nu. Det är knark, rock, groupies eller som dom kallas sig själva "Band Aids", drama, snygga tjejer, bra skådisar. ALLT som en film om 70talet kan vara med om.
I LOOOOVE IT!
För er som inte har sett Almost Famous, NI BORDE SE DEN!

Inga kommentarer: