11 sep. 2010

Säsongspremiär


Ja, jag är ju inte direkt en sån människa som kan vänta på att serierna ska komma på TV här i Sverige. Face it, det tar sån tid.
Den här månaden är fylld med säsongspremiärer, åtminstone mina favorit serier.

Vampire Diaries (säsong två) - Torsdagen 9/13
How I met your mother (säsong sex) - Måndagen 20/9
Glee (säsong två) - Tisdagen 21/9
Cougar town (säsong två) - Onsdagen 22/9
The Big bang theory (säsong fyra) - Torsdagen 23/9
Dexter (säsong fem) - Söndagen 26/9
Desperate Housewives (säsong sju) - Söndagen 26/9

Imorgon sänds säsongsfinalen av True Blood. Så det kommer nog finnas på torrent på Måndag.

Note to Eva: Kom ihåg att börja tanka True Blood innan du går till skolan :(

1 kommentar:

Eva sa...

haha aw :D tack för påminnelse hahaahah :D:Dd men min jävla dator lär väl lägga av och starta om sig bara för att jag lämnar den på när jag ska bort :( förresten! note till dig: dexter säsong FEEEEM ;D