17 sep. 2010

Nä, nu tänker jag vara en liten bitch och skriva om något jag tycker är lite småroligt. Om Sveriges största bloggerska, Kissie.
Hon pratar alltid om hur hon _INTE_ tycker om feta människor osv. Kanske bara är för att provocera också, who knows.
Har varit lite blogg aktiv och läst lite bloggar hit och dit. Så hittade jag ett videoinlägg på en personsblogg (som jag btw, älskar att läsa eftersom han är så jävla awesome)

Det är Kissie och Rosanna på videon när Kissie spelade in sin låt som inte blev någon hit alls. Inte så förvånansvärt, am i right?
Jag tycker Rosanna är skitfin, men enligt vad Kissie skriver så tycker hon inte alls om folk som bara lite överviktiga. Och ursäkta, men Rosanna är inte direkt, "liten".
Men jag är inte så insatt så jag vet inte om dom är vänner fortfarande eller inte.

Och om det är någon som kommer att läsa detta och skriva "Amen du då, som om du är smalare." då svarar jag redan nu.
JAG VET ATT JAG INTE ÄR DET! But i like it anyways!
Nu ska jag vänta på Ulliz, och röka lite. Sen försöka få med henne ut på en promenad :)

Inga kommentarer: