24 sep. 2010

PEPPPPP!

Jag drar till Gävle idag, till Delin. Vi ska ha FREDAGSMYYYYYS *sjunger*
Så jag peppar, packar och har just sett det senaste avsnittet med Big Bang Theory. HOHO! Ska åka till Sundsvall klockan kvart i nio för att hinna köpa ett par nya skor och kanske något till Delin, jag menar, han har ju fyllt 20 :*
Jag peppar till min pepplista på spotify "awesome pepppp". Det är låtar som gör mig pepp iallafall! Ska träffa Eva vid station för hon är gullig och åker med. Dock ska hon kliva av i Söderhamn, men det är chill :) Hoppas hon läser dethär, HA PÅ DIG DIN DARTH VADER RING!
Vi är awesome som har Darth Vader ringar ^^
That's not my name, that's not my name!!! Peppar som sagt!
Nä, packa klart nu. Ska bara lägga upp bilder från TBBT.
Peace!

2 kommentarer:

Eva sa...

JAAA NU HAR AJG LAGT RINGEN PÅ VÄSKAN, NU JÄVLAR SKA JAG KOMMA IHÅG DEN! :D

Eva sa...

hahahahha hooked on a feeling XD men är inte det björn skifs?