18 maj 2010

11.29

Inatt åkte jag till mamma. Kände inte för att vara kvar på korridoren alls. Så nu sitter jag hos mamma, ska ut och gå med Molly snart.
Nu har jag förlorat ännu en vän. Men vadfan ska jag göra? Jag tror att jag allvarligt inte riktigt har någon sån vän som jag kan göra allt med, aldrig haft ens, inte vad jag kan minnas.
Anledningen att jag åkte till mamma är hur töntig som helst.
Jag satt och photoshopade en bild på Ryanimay, vart klar med den och satte den som bakgrundsbild på datorn. Låg och stirrade på den i fem-sex minuter, sen brast jag i tårar D: Över en bildjävel på en jävla kille som bor på andra sidan jorden!
Kan det bero på att jag kanske vill ha någon att leva med? Kan det bero på att jag önskar att jag kunde älska någon som inte är känd?
Dom här frågorna får mitt hjärta att bli tyngre och tyngre, varje slag blir hårdare och hårdare men ändå så långsamma.

Eh fuck it! Dags att stänga ute alla känslorna och bajsa i allt :*

1 kommentar:

Eva sa...

nej kom tillbaka :( hem till moi! och det är mösspåtagning imorgon :(

skulle inte sitta fel att vara vampyr så man kan stänga av allt, eller hur? <3