27 maj 2010

Byzan

Andreas "Byz" Byström är nog en av Sveriges snyggaste killar och gör så jävla skön musik ändå. Vill bara pussa på grabben!

Pratade just med min svenska lärare och hon sa att jag kunde få ett G om inte mer om jag kompliterar 3 uppgifter till hösten! Ska prata mer lite fler lärare om att komplitera mer för att få G i ämnena.
Jag kommer nog komma upp till trean ändå utan att ha panik och känna ångest över att jag inte ska vara där för jag inte förtjänar det.
Sen kommer det nog bli lättare att plugga om jag bor i Ånge igen. Egentligen borde jag ta ett sabbat år och jobba ett år, men jag ska inte göra det. Kan fixa ett helgjobb istället någonstans.

Ska snart ringa mamsen för att åka ut till Birsta efter skolan. Bajsungen Tess ska nog dit med så jag kan få pussa henne lite innan jag åker till Ånge över hela helgen.

Imorgon blir det awesome! Ska träffa Robin, min barndomsvän, äta sockervadd med Ulliz. Ikväll ska jag även ut och powerwalka eftersom jag äntligen har köpt en mp3 så jag kan ha musik när jag är ute och går. Tar nog en runda runt elljusspåret och sen hem till mamma igen.

Nästa vecka börjar dieten även. Jag ska fanimej gå ner vikten jag har gått upp och jag ska fanimej inte ha mitt gäddhäng kvar heller. Bingovingar for the win, not.
Jaa, jag vet att jag säger "Jag är mullig och gillare" men det är ändå inte kul att ha vikt så det är jobbigt att röra på sig.
Uppdrag viktminskning ska börja.
Nu ska jag plugga lite.
Bai~

Inga kommentarer: