4 maj 2010

gud vilken jävla smärta!

I snart fyra-fem dagar har min mage värkt så sjukt konstigt. Jag vet inte alls vad fan det kan vara. Men ont gör det iallafall!

Ligger hemma i sängen, ska snart sminka mig lite snabbt och gå iväg till skolan för att sätta mig och börja klippa ihop min musikvideo :) Tribute to Quest Crew. Love it ^^
Började lite smått igår från första avsnittet på ABDC med att klippa ut bitar med Quest som jag ska ha med. Ska höra med Magnus om han kan hjälpa mig med lite effekter och så.
Faktiskt är jag sjukt trött och pissnödig. Åh, orkar inte ha den här smärtan mer nu :c
Btw, igår så la jag upp en bild på Poreotix som jag hade fixat i photoshop på facebook. Dessutom ansökte jag vänskap med en av killarna, den lilla söta Matt Nyugen aka Dumbo, taggade honom på bilden och han kommenterade bilden! Gladatjejen dårå ;D

Nä, sminka nu.

Inga kommentarer: