3 maj 2010

vad är det för fel?

Jag gjorde slut med dig men ändå gör det ont när jag nu vet att du har hittat någon annan. Sen att folk går omkring och berättar för mig att du hade henne hos mig när jag inte var hemma. Det gör för jävla ont och det är faktiskt helst inget jag vill veta.
För du kan inte ligga och mysa med mig på morgonen och sen, någon timme senare, gå och mysa hos henne.
Jag vill bara åka härifrån nu till ett jävla berg och skrika ur all jävla smärta.
Varför mår jag såhär? Jävla skithelg.. jävla jävla jävla _JÄVLA_ skithelg!

Sen är jag ju så jävla dålig för att jag låter mitt psyke komma före skolarbetet och som jag har skrivit förut, bryr sig om andra när det ändå syns på mig att det är jag som behöver ha någon att prata med.

Fuck you all! Jag gör en jävla bildvideo istället.

Nu ska jag väl dunka huvudet i skolbänken och hata livet lite till.

Inga kommentarer: