6 maj 2010

ensam?

Det är sjukt hur jag kan känna mig så himla ensam när jag ändå har så mycket folk omkring mig hela tiden. Det kanske är bra, för då kommer jag kunna vänja mig vid tanken av att jag är ensam och kommer kunna må bra av den tanken aswell.
För jag menar, jag berättar saker och ting för mina "vänner" och ingen lyssnar ändå. Så ska nog sluta berätta saker också, för jag får ju ingen respons av det ändå. Det mest konstiga just nu är att jag sitter och ler när jag skriver det här. Mitt hjärta väker och jag känner mig så himla ensam men ändå ler jag. Sick.
Ska nog vara med Kimi idag igen, bububuuu~
Har hittat en ny grupp som jag har blivit förälskad i :3 The Friday Night Boys – Off The Deep End, ta och lyssna era horor!
Nu ska jag nog ta och dra mig hemåt, till mitt internetlösa hem.
Imorgon fixar jag mittbusskort och åker dirr till mamma. Ska till baka massa kladdkakor till storebror för han fyller 20 år på söndag! Så lovely~
Panik över att det är nationella Reading and Listening imorgon O _ O Åhhh, jag som är sämst på att läsa engelska ._. Hjälp mig mamma! D: hahahah~
Nä, ut i solen nu och gå till min knarkakvart till rum :*

Inga kommentarer: