5 maj 2010

seg dag -_-

Åh! Inget har blivit gjort idag :c Har endast titta på tv idag och var på skolan ett tag, åt lunch och snodde toalettpapper.
Lekte med kameran lite, blir bara bra bilder om man sitter mot fönstret ._.

Men lite fin blev man väl ändå D:

Just nu väntar jag på bajs Kimis att hon ska komma över, men hon är grymt seg som vanligt ; _ ; Vet inte ens vad vi ska göra. Jag är bara grymt sugen på glass just nu, men ska inte slösa pengar jag har inte.
Åh, jag vill ha en söt asiatisk pojkvän. Men det skulle se så kul ut eftersom jag lär ju vara bredare än den pojken *asg* Han skulle kunna vara 170cm och ha snyggt hår. Rawr! Typ som Dumbo, min andra Matt, hoho! Han är bra fin den asiaten. Puss på honom liksom n_n

Ååååh! Ge mig glass för fan! Nä, nu skiter jag i det här och gör nudlar!

Inga kommentarer: