12 maj 2010

piercing~

Sitter på skolan med svullen kind, känns som om jag har påssjukan eller nått. Hohoh! Borde verkligen inte ha kanyler hemma hos mig, blir för mycket impulspiercingar. Samma sak med saxar, klipper håret för mycket också.
Måste ta ut löshåret för nu mår inte mitt hår bra och verkligen inte löshåret heller ;o

Min dator mår inge bra alls! Har fått nytt antivirus på datorn nu för att den ska må lite bättre iallafall och sen funkar inte internet hemma heller. Åååh, suger bajs som satan iallafall! Och existenz suger för att det har blivit hackat och man får trojaner därifrån. Skiiitkul liksom.

Vad händer idag då? I don't know, faktiskt D: Funderar på att dra hem till pappa eller något imorgon. Fan vad jag är i Ånge nu, men det är så tärt att vara i Sundsvall, finns inget att göra, så då kan jag hellre åka till Ånge och sitta där och inte göra något istället ;D Hohoh~

Nä, dags att gå ut och röka.

Inga kommentarer: