8 maj 2010

ögoninflamtion

Skitkul! Var och gråter hela tiden och inget smink på flera veckor :c Fyfan va täääärt! Men ändå skönt, kan klia mig i ögonen utan att få massa sminka på fingrarna. Hoho~
Jag och mamma ska äta snart, pyttipanna. Sen ska jag iväg till medborgarhuset och kolla lite på UKM :) Efter det vet jag inte alls vad jag ska göra, vill göra något kul. Det är mysigt att sitta i soffan med mamma och dricka kaffe, te eller något liknande och titta på tv, men ikväll vill jag inte bara sitta inne.

Åh, jag saknar hur det var förut :c För cirka tre år sen, då var livet på topp och en av dom få jag någonsin älskat var halvt som halvt vid min sida och det var jävligt lovely! Känner bara att hans nya inte alls förtjänar honom, eller vad vet jag? Han kanske är en toffel, för jag tofflade för honom när han bara var übersöt mot mig.
Men men, blir väl en promenad sen med mamma och just nu tittar jag på Scooby-Doo 2 :D Älskar fan den filmen. Som sagt, jag är barnslig och jag står för det! Ehehe~

Inga kommentarer: