14 maj 2010

kräsen?

Det kanske är bra ändå att jag blir mer och mer kräsen över människor. Känner ingen attraktion till en människa längre typ. Ah, förutom kändisar då, inte så kända så alla vet vilka det är men dom är det för mig. Jag ser en snygg kille irl men då är det ändå inte "åååh, han vill jag ligga med" utan mer "ja, han är väl snygg". Sen när jag startar t ex, något med Quest Crew, då blir jag våt och vill sätta på dom übersnygga asiaterna, och sen har jag tappat lusten för icke asiater också! Vad äre som händer med mig?! Kan nog vara att jag är less på det manliga könet så nu bygger jag upp en egen värld med snygga asiater som jag nog förmodligen inte ens kommer att träffa. Yippi-kay-yay ._.
Nä, kanske ska ta och ringa pappa och åka till honom.

1 kommentar:

Eva sa...

jag är också superkräsen ju :o förmodligen därlfr jag inte fått ligga på över 2 år ;D