26 maj 2010

vila i frid

Ja, som dom flesta vet redan så är basisten i Slipknot död. Han hittades död på ett hotell i Iowa, som det ser ut nu så var det nog en överdos. Sorgligt men sant. Paul Gray, även känd som number 2 och The Pig, skulle få sitt första barn med sin fru Brenna Paul som han gifte sig med för två år sedan.
Han vart endast 38år gammal.
Detta är sorgligt och hemskt! För alla Maggots (som Slipknot fans kallar sig för) är detta en tragedi.

Jag har själv suttit idag och kollat på mina Slipknot flaggor, kollat på bilder på internet och lyssnat på Slipknot. Även fast att jag tycker att dom har blivit sellouts så satt jag och lyssnade lite på senaste albumet.

Sov gott älskade Paul, hoppas det är bra på andra sidan, att du och Jimmy, Dio och Peter håller på att repa med erat kickass band som är på andra sidan!
Tack till Jonna som har fått mig att tro att det är så. Dom behöver nu en gitarrist. Jag är nojig och Jonna med, över vilken

Inga kommentarer: