24 maj 2010

spock's unknown daugther

Bruden som verkligen måste sluta och våldta sitt hår, det är jag iallfall!
I know, min lugg är lite sne och ojämn, men det är så jag har klippt den till att vara. För snart beställer jag nytt löshår och till frisyren jag ska ha så ska det vara lugg, lite längre bara, men ändå.

Idag har jag fanimej inget att göra :c Kanske borde ta och plugga då? Men jag är så oinspererad så jag orkar inte ._. Det är inte bra iallafall.
Snart börjar According to Jim, ska nog ta och titta på det och sen äre Will&Grace också. Åh, jag älskar vardagar och dess serie urval, less than three på det!

Längtar tills imorgon, pengar, pengar, pengar! Och sen freeeedag! Fast först torsdag då jag ska ut till Birsta efter skolan med mamma och Bosse, hur awesome som helst ju!
Fredag, fest, fest,fest :D Mys med Ulliz och Tobbe innan med Kulturnatten, och innan ska jag och Ulliz på Urkul också, äta sockervadd. Nom nom!

Sen nästa helg, Träslaget, då ska iallafall Sanna följa med och sova hos min pappa! Så lovely!
Nä, nu ska jag titta på tv :*


2 kommentarer:

HONDUUVET sa...

yeeeey :) men du! du behöver nog inte köpa nån alkohol till mig för tobias ska bjuu =) så jag kan ta ett ciggpaket ist :D

Liz sa...

awesome! då behöver mama bara köpa en flaska vodka och lite cider åt mig ;D