13 maj 2010

wtf ._.

En härlig smäll över käften känns det som om jag har fått nu. Känner gropen i magen växa. Vänner, pfft, finns det något som ens kan kallas för vänskap? Trivs faktiskt inte längre i någon "grupp" som jag är i. Är bara i två så då vare inte så många att välja på. Alkisarna eller dom som dricker ibland. Gud, jag är så less på mina umgängen, förlåt "vänner", men jag är verkligen det. Jag vill ha nya fräsha människor i mitt liv för antigen är det jag som har lessnat på er omedvetet eller ni som har gett upp mig. Like I've said, never take friendship personal.
Den starkaste bandet jag har nu är min familj. Mamma, pappa och mina bröder i Ånge. Vänner kommer och går men familjen består.

Jag och mamma tittar på Navy CIS halvt och hon håller på att packa inför hennes resa till Stockholm imorgon så imorgon ska jag laga lunch till mig och Robin sen drar jag vidare in till skogen till pappa. Nu ska jag diskutera med mamma om saker och ting och äta glass.

Inga kommentarer: