26 maj 2010

Sommar, sommar, sommar!

Mina sommarkänslor väcks och jag har kört igång härlig sommarmusik i denna kalla Majnatt. Får rysningar i kroppen för hur underbart det verkar. Mysa i solen med vänner, bada, grilla, dricka och rulla omkring på gräsmattor. Kanske träffa den mannen man har letat, hålla hans hand och pussa hans läppar.
Sommarnostalgi för mig, är verkligen S1 - Sommar, därför lägger jag upp låten från Youtube!



Sommaren denna låt var med som mest i mitt liv träffade jag min första söta lilla pojkvän. Han satt och klagade jämt på den här låten veckan han bodde hos min mamma med hans vän som är min barndomsvän. Jag lyssnade ändå på den. Utav dom sju dagarna han var i Ånge så var vi på Vojen och badade 4 dagar! Satt uppe på nätterna och kollade på skräckfilmerna som gick på tvn då. Myste i soffan och allt var perfekt!
Jag var 12 år och blev snabbt förälskad. När jag tänker tillbaka på det, var det nog den lyckligaste tiden i mitt liv! En av dom iallafall.

Inga kommentarer: