19 maj 2010

FEEL GOOOOOD!



Hohohohohohohohohoh! Kan fortsätta så väldigt länge. Livet kanske inte är på topp men jag känner att jag börjar bli bättre på något sätt. Nämen jag vet inte. Är bara lycklig över något som jag inte vet vad det är.
Älskar hur folk bryr sig om mig bakom min rygg, älskar älskar älskar det!

Nästa helg äre kulturnatten, Robin från Uppsala kommer hem till lilla Ånge och hälsar på, blir till att dricka och träffa honom. Ska träffa massa gamla polare också.
Grillning hos mamma aswell!
Jag har ändå det jag behöver här i Ånge, min familj! Och Ulliz ofc.
Jag vill fira min glada dag med johnny3tearskiss.gif :*



Btw, jag har aldrig sagt att det var ditt fel att vi gick ifrån varandra. Jag har sagt "Jag började trivas med att vara ensam och alla mina känslor som jag har tryckt undan i tre månader och kom som en bitchslap emot mig."


Menmen, om du vet inte riktigt ska du inte säga något, och BY THE WAAAAY, så berättade jag allt för dig på valborg hur det låg till för mig.

Så puss :* Nu ska jag ringa papi!

Inga kommentarer: