26 maj 2010

fuck it!

Mitt hjärta slår långsammare och långsammare, jag har nyss fyllt med ilska så att jag inte vet vad jag ska göra.
Funderar på att gå lång, gå av mig allt. För jag ger förslag om att någon vill gå ut och gå med mig men det funkar inte. Så det är väl lika bra att jag börjar gå ut och går själv.
Snart kommer min monokini, lite lycka i livet iallafall. Och löshåret med. Jag får helt enkelt börja med att jobba, så jag får pengar, så jag kan köpa grejer så jag kan få en gnutta lycka i mitt hjärta.
Känner redan nu att den här sommaren kommer bli den mest ensamma sommaren jag kommer att ha.
I guess that's life. Att man har stunder då man är helt ensam, då man inte har någon man är med förutom sig själv.
Jag tror jag kommer börja packa nästa vecka. För om två veckor slutar skolan och då ska jag flytta. Ska bara prata med pappa om det så vi kan köra mina saker och så.


Fan va illa jag mår, inte okej.
Det här suger.
Bai!

Inga kommentarer: